LOGOWANIE
- STRONA GŁÓWNA
- TWÓJ PAKIET PREMIUM
- MOJE WYNIKI
- MOJE EGZAMINY
- PRÓBNE EGZAMINY ZAWODOWE
- KWALIFIKACJE W ZAWODZIE
- NAUKA ZDALNA
- GENERATOR TESTÓW
- ARCHIWUM ARKUSZY
- WSPÓŁPRACA
- KONTAKT
Kwalifikacja T11 - STYCZEŃ 2020
(Planowanie i realizacja usług w recepcji)
Przykładowe pytania z testu 'Kwalifikacja T11 - STYCZEŃ 2020':
- Który pracownik hotelu zajmuje się bezpośrednią obsługą gości w zakresie udzielania informacji hotelowej, turystycznej, kulturalnej oraz spełnianiem ich oczekiwań i życzeń? ........- Utrzymywanie dobrych relacji ze społecznością wewnętrzną i zewnętrzną obiektu, a także dbanie o dobry wizerunek hotelu, to działanie w ramach ........
- Pracownik recepcji przyjmujący rezerwację telefoniczną na usługi hotelarskie w pierwszej kolejności powinien ........
- Na którym etapie kompleksowej obsługi gościa recepcjonista powinien poinformować go o warunkach dokonania przedpłaty? ........
- Gość dokonał rezerwacji jednego pokoju SGL i dwóch pokoi DBL w terminie od 12 stycznia 2020 r. do 18 stycznia 2020 r. Poprosił o pokoje na jednym piętrze. Który z przedstawionych grafików odpowiada przyjętemu zamówieniu? ........
- Na podstawie zamieszczonego formularza rezerwacji określ, który z działów będzie wymagał zaangażowania większej niż zazwyczaj liczby pracowników podczas realizacji usług zamówionych na 12.07.2020 r.? ........
- Która czynność jest ostatnim elementem procedury check in dla grupy zorganizowanej? ........
- Które z zachowań jest niezgodne z zasadami savoir-vivre wobec osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim, podczas jej rejestracji w hotelu? ........
