LOGOWANIE
- STRONA GŁÓWNA
- TWÓJ PAKIET PREMIUM
- MOJE WYNIKI
- MOJE EGZAMINY
- PRÓBNE EGZAMINY ZAWODOWE
- KWALIFIKACJE W ZAWODZIE
- NAUKA ZDALNA
- GENERATOR TESTÓW
- ARCHIWUM ARKUSZY
- WSPÓŁPRACA
- KONTAKT
Kwalifikacja A26 - CZERWIEC 2019
(Sprzedaż produktów i usług reklamowych)
Przykładowe pytania z testu 'Kwalifikacja A26 - CZERWIEC 2019':
- Produkt agencji reklamowej określany jako "gwiazda" w macierzy BCG charakteryzuje się ........- W której fazie cyklu życia produktu należy zastosować reklamę pionierską? ........
- Najczęściej stosowanym narzędziem służącym do budowy lojalności klientów wobec firmy jest ........
- Ustal wartość netto plakatów reklamowych wiedząc, że koszty papieru i wydruku 1 000 szt. plakatów wynoszą 1 000,00 zł. Agencja pobiera marżę w wysokości 25%. ........
- Jaki rodzaj rabatu stosuje agencja marketingowa, która sprzedaje swoje produkty po niższej cenie w regionach Polski południowo-wschodniej? ........
- Które działanie można wykonać w prezentacji za pomocą ikonek pokazanych na rysunku? ........
- Jaki rodzaj bazy danych kontrahentów przedstawiono na rysunku? ........
- Jaką rolę w procesie sprzedaży reklamy odgrywa Account manager agencji reklamowej? ........
KOD ARKUSZA: A.26-X-19.06
