LOGOWANIE
- STRONA G艁脫WNA
- TW脫J PAKIET PREMIUM
- TWOJE WYNIKI
- KWALIFIKACJE W ZAWODZIE
- NAUKA ZDALNA
- GENERATOR TEST脫W
- ARCHIWUM ARKUSZY
- WSP脫艁PRACA
- KONTAKT
KWALIFIKACJA SPO4 - STYCZE艃 2025 - ROZWI膭ZANIE ZADANIA NR 2
KOD ARKUSZA: SPO.04-02-25.01-SG
Podziel si臋 arkuszem z innymi i udost臋pnij go na Facebooku:
SKR脫CONA TRE艢膯 ROZWI膭ZANIA:
Rezultat 1: Indywidualny plan pracy opieku艅czo-wychowawczej z Ignacym
Dopuszcza si臋 inne zapisy, ale r贸wnoznaczne merytorycznie, oddaj膮ce sens kryteri贸w.
Zapisane:
1 Cele oddzia艂ywa艅 wychowawczych w zakresie sensomotoryki: koordynacja wzrokowo-ruchowa, koordynacja uk艂adu oko-r臋ka, doskonalenie precyzji ruch贸w, rozw贸j drobnych ruch贸w manualnych, kszta艂towanie wsp贸艂dzia艂ania r膮k, doskonalenie chwyt贸w, doskonalenie koordynacji palc贸w - jednej i obu r膮k, rozw贸j precyzyjnych i skoordynowanych ruch贸w manualnych, pog艂臋bianie znajomo艣ci otworu (lub inne, adekwatne do wieku i rozwijanej sfery, pod warunkiem poprawno艣ci merytorycznej) Kryterium nale偶y uzna膰 za spe艂nione, je偶eli zapisane s膮 co najmniej 3 cele.
2 Oddzia艂ywania wychowawcze wraz z przyk艂adami zabaw/膰wicze艅 w zakresie sensomotoryki: rysowanie, lepienie, wycinanie, nawlekanie korali, nak艂adanie kr膮偶k贸w piko na dr膮偶ek, zabawy konstrukcyjne, budowle tr贸jwymiarowe, zabawy manipulacyjne, zabawy w k膮cikach tematycznych, mieszczenie, pi臋trzenie zestawu foremek, zakr臋canie i odkr臋canie butelek, dopasowywanie klock贸w o r贸偶nych kszta艂tach do otwor贸w (lub inne, adekwatne do wieku i zapisanych cel贸w, pod warunkiem poprawno艣ci merytorycznej)
Kryterium nale偶y uzna膰 za spe艂nione, je偶eli zapisane s膮 co najmniej 3 oddzia艂ywania/zabawy.
3 Pomoce dydaktyczne/zabawki w zakresie sensomotoryki: plastelina, masy plastyczne, ciastolina, masa solna, korale do nawlekania, zabawka 鈥瀙iko", foremki do mieszczenia, uk艂adanki, klocki r贸偶nych kszta艂t贸w, kredki, farby, zabawki manipulacyjne, mozaiki, puzzle, butelki z nakr臋tkami, sortery (lub inne, adekwatne do wieku i zapisanych oddzia艂ywa艅, pod warunkiem poprawno艣ci merytorycznej)
Kryterium nale偶y uzna膰 za spe艂nione, je偶eli zapisane s膮 co najmniej 3 pomoce dydaktyczne/zabawki.
4 Cele oddzia艂ywa艅 wychowawczych w zakresie kontakt贸w spo艂ecznych: budowanie pozytywnych kontakt贸w z r贸wie艣nikami, budowanie pozytywnych kontakt贸w z osobami doros艂ymi/opiekunami, uwra偶liwianie na krzywd臋 i p艂acz innego dziecka, umiej臋tno艣膰 nawi膮zywania kontaktu z dzie膰mi, umiej臋tno艣膰 nawi膮zywania kontaktu z opiekunami, umiej臋tno艣膰 wsp贸艂pracy z dzie膰mi, umiej臋tno艣膰 wsp贸艂pracy z opiekunami, zach臋canie dziecka do udzia艂u w zaj臋ciach z innymi dzie膰mi, integracja z grup膮 r贸wie艣nicz膮, unikanie konflikt贸w
z r贸wie艣nikami/niwelowanie agresji/zmniejszanie agresji, kulturalne wsp贸艂偶ycie z r贸wie艣nikami, kulturalne wsp贸艂偶ycie z opiekunami, s艂uchanie/dostosowywanie si臋 do polece艅 doros艂ych/opiekun贸w (lub inne, adekwatne do wieku i rozwijanej sfery, pod warunkiem poprawno艣ci merytorycznej)
Kryterium nale偶y uzna膰 za spe艂nione, je偶eli zapisane s膮 co najmniej 3 cele.
........
........