LOGOWANIE
- STRONA G艁脫WNA
- TW脫J PAKIET PREMIUM
- TWOJE WYNIKI
- KWALIFIKACJE W ZAWODZIE
- NAUKA ZDALNA
- GENERATOR TEST脫W
- ARCHIWUM ARKUSZY
- WSP脫艁PRACA
- KONTAKT
KWALIFIKACJA AUD5 - STYCZE艃 2025 - ZADANIE PRAKTYCZNE NR 2
KOD ARKUSZA: AUD.05-02-25.01-SG
Podziel si臋 arkuszem z innymi i udost臋pnij go na Facebooku:
SKR脫CONA TRE艢膯 ARKUSZA:
Wykonaj animowany baner reklamowy przeznaczony do publikacji w internecie oraz film ze 艣cie偶k膮 d藕wi臋kow膮. Logo, bitmapy, animacj臋 poklatkow膮 oraz film sporz膮d藕 zgodnie ze szkicami i opisem technologicznym.
Do wykonania zadania wykorzystaj materia艂y umieszczone na pulpicie komputera w folderze AUD.05-02-25.01-SG-materia艂y zabezpieczonym has艂em Przedszkole321
W folderze przedszkole_PESEL (PESEL to Tw贸j numer PESEL) umie艣膰:
wektorowe logo zapisane w macierzystym formacie programu wektorowego oraz w formacie PNG z zachowaniem przezroczysto艣ci t艂a, pod nazw膮 logo przygotowane bitmapy zd_1, zd_2 z zachowaniem oryginalnych nazw
wersj臋 otwart膮 projektu animowanego banera reklamowego w formacie PSD z zachowanymi warstwami pod nazw膮 angielski
film z animacj膮 banera, do艂膮czonym d藕wi臋kiem zapisany w formacie MP4 pod nazw膮 film_angielski
Szkic i opis technologiczny logo
- wymiary ca艂kowite logo 230 x 110 pikseli
- wszystkie elementy posiadaj膮 wype艂nienie, brak obrysu.
Opis technologiczny bitmap:
Bitmapa zd_1
- wykadrowana do wymiar贸w 700 x 365 pikseli
- tryb koloru RGB
- format zapisu JPEG
- rozdzielczo艣膰 72 ppi
Bitmapa zd_2
- wykadrowana do wymiar贸w 750 x 140 pikseli
- tryb koloru RGB
- usuni臋te t艂o
- format zapisu PNG z zachowaniem przezroczysto艣ci t艂a
- rozdzielczo艣膰 72 ppi
........
........