LOGOWANIE
- STRONA G艁脫WNA
- TW脫J PAKIET PREMIUM
- TWOJE WYNIKI
- KWALIFIKACJE W ZAWODZIE
- NAUKA ZDALNA
- GENERATOR TEST脫W
- ARCHIWUM ARKUSZY
- WSP脫艁PRACA
- KONTAKT
KWALIFIKACJA AUD5 - STYCZE艃 2025 - ROZWI膭ZANIE ZADANIA NR 3
KOD ARKUSZA: AUD.05-03-25.01-SG
Podziel si臋 arkuszem z innymi i udost臋pnij go na Facebooku:
SKR脫CONA TRE艢膯 ROZWI膭ZANIA:
Rezultat 1: Logo wektorowe
Kryteria R. 1.1 do R. 1.6 oceniane wy艂膮cznie na podstawie pliku wektorowego zawieraj膮cego wy艂膮cznie elementy wektorowe Tolerancja wymiar贸w i po艂o偶enia element贸w ±1 piksel
R.1.1 Wymiary logo 60 x 60 pikseli
R.1.2 Wszystkie elementy logo bez obrysu
R.1.3 Logo zgodne ze szkicem co do ilo艣ci element贸w i kszta艂t贸w
R.1.4 Kolory element贸w logo zgodne ze szkicem, sk艂adowe chromatyczne dw贸ch, g贸rnych element贸w RGB (50, 70, 90) oraz (45, 245, 235)
R.1.5 Kolory kolejnych element贸w zmieniaj膮 si臋 co 45° ± 5°
R.1.6 艢rednica ko艂a wewn臋trznego 40 pikseli
R.1.7 Logo zapisane w formacie grafiki wektorowej pod nazw膮 logo oraz w formacie PNG z zachowan膮 przezroczysto艣ci膮 t艂a w folderze restauracja_PESEL
R.2
Rezultat 2: Przygotowane bitmapy
Rezultat oceniany na podstawie plik贸w zd_ 1 do zd_ 11, nazwy bitmap sprawdzane w kryterium R.2.6
R.2.1 zd_1 do zd_11 wykadrowane do rozmiaru 1920 x 1080 pikseli
R.2.2 zd_1 do zd_11 w trybie koloru RGB
R.2.3 zd 1 do zd 11 zapisane w formacie JPEG w rozdzielczo艣ci 150 ppi
R.2.4 Obrazy bitmap bez zniekszta艂ce艅
R.2.5 Bitmapy zapisane w folderze restauracja_PESEL
R.2.6 Bitmapy zd_1 do zd_11 zapisane pod tymi samymi nazwami
R.3
........
........