LOGOWANIE

KWALIFIKACJA AUD5 - STYCZE艃 2025 - ZADANIE PRAKTYCZNE NR 1

KOD ARKUSZA: AUD.05-01-25.01-SG


POBIERZ ARKUSZ PRAKTYCZNY

POBIERZ PLIKI DODATKOWE

ZOBACZ ROZWI膭ZANIE ZADANIA


Podziel si臋 arkuszem z innymi i udost臋pnij go na Facebooku:


SKR脫CONA TRE艢膯 ARKUSZA:

Wykonaj animowany baner reklamowy przeznaczony do publikacji w internecie. Logo, bitmap臋 do banera oraz animacj臋 poklatkow膮 sporz膮d藕 zgodnie ze szkicami i opisem technologicznym. Do wykonania zadania wykorzystaj materia艂y umieszczone w folderze AUD.05-01-25.01-SG-materia艂y zabezpieczonym has艂em Transport123
Utw贸rz folder PESEL (PESEL to Tw贸j numer PESEL), a w nim dwa podfoldery:
PESEL_grafika
- PESEL_animacja
W podfolderze PESEL_grafika zapisz:
- logo wektorowe pod nazw膮 PESEL_logo zawieraj膮ce wy艂膮cznie elementy wektorowe,
- bitmap臋 do banera zapisan膮 w formacie JPEG pod nazw膮 PESEL_bitmapa W podfolderze PESEL_animacja zapisz:
- pliki z animacj膮 pod nazw膮 PESEL_transport w formatach PSD i GIF
Szkic i opis technologiczny logo
140 pikseli
Kolor element贸w logo RGB (0, 0, 0), brak obrysu. Szeroko艣膰 naczepy: 96 pikseli. 艢rednica k贸艂: 20 pikseli.
Tekst AV: font bezszeryfowy, wy艣rodkowany w poziomie wzgl臋dem naczepy.
Szkic i opis technologiczny bitmapy
Wykadrowana do wymiar贸w 500 x 260 pikseli
Tryb koloru RGB
Format zapisu JPEG
Rozdzielczo艣膰 72 ppi
Dodany efekt dowolnej tekstury.
260 pikseli
500 pikseli
........
........

POBIERZ ARKUSZ PRAKTYCZNY

POBIERZ PLIKI DODATKOWE


Arkusz jest przeznaczony dla zawod贸w:



INNE ARKUSZE Z KWALIFIKACJI AUD5