LOGOWANIE

KWALIFIKACJA AU31 - STYCZE艃 2025 - ROZWI膭ZANIE ZADANIA NR 1

KOD ARKUSZA: AU.31-01-25.01-SG


POBIERZ ROZWI膭ZANIE ZADANIA

ZOBACZ ARKUSZ PRAKTYCZNY


Podziel si臋 arkuszem z innymi i udost臋pnij go na Facebooku:


SKR脫CONA TRE艢膯 ROZWI膭ZANIA:

Rezultat 1: Plan formowania paletowych jednostek 艂adunkowych z mi臋sem wieprzowym
zapisano:
R.1.1 masa netto mi臋sa wieprzowego nadanego do przewozu [kg]- 6 400
i maksymalna liczba warstw pojemnik贸w z mi臋sem wieprzowym na palecie- 4
R.1.2 liczba pojemnik贸w z mi臋sem wieprzowym [szt.]- 160 lub inna liczba wynikaj膮ca z ilorazu masy netto mi臋sa wieprzowego nadanego do przewozu przyj臋tej przez zdaj膮cego w R.1.1 i 40 kg
R.1.3 maksymalna liczba pojemnik贸w z mi臋sem wieprzowym w jednej warstwie na palecie [szt.]- 4
R.1.4 maksymalna liczba pojemnik贸w z mi臋sem wieprzowym na palecie [szt.]- 16 lub inna liczba wynikaj膮ca z iloczynu maksymalnej liczby warstw pojemnik贸w z mi臋sem wieprzowym na palecie przyj臋tej przez zdaj膮cego w R.1.1 i maksymalnej liczby pojemnik贸w z mi臋sem wieprzowym w jednej warstwie na palecie obliczonej przez zdaj膮cego w R.1.3 R.1.5 minimalna liczba uformowanych pj艂 z mi臋sem wieprzowym [szt.]- 10 lub inna liczba wynikaj膮ca z ilorazu liczby pojemnik贸w z mi臋sem wieprzowym obliczonej przez zdaj膮cego w R.1.2 i maksymalnej liczby pojemnik贸w z mi臋sem wieprzowym na palecie obliczonej przez zdaj膮cego w R.1.4 (Wynik zaokr膮glony do liczby naturalnej w g贸r臋)
R.1.6 masa brutto jednego pojemnika z mi臋sem wieprzowym [kg]- 46
R.1.7 masa brutto jednej uformowanej pj艂 z mi臋sem wieprzowym [kg]- 764 lub inna masa wynikaj膮ca z sumy 28 kg i iloczynu maksymalnej liczby pojemnik贸w z mi臋sem wieprzowym na palecie obliczonej przez zdaj膮cego w R.1.4 i masy brutto jednego pojemnika z mi臋sem wieprzowym obliczonej przez zdaj膮cego w R.1.6 R.1.8 masa brutto wszystkich utworzonych pj艂 z mi臋sem wieprzowym [kg]- 7 640 lub inna masa wynikaj膮ca z iloczynu minimalnej liczby uformowanych pj艂 z mi臋sem wieprzowym obliczonej przez zdaj膮cego w R.1.5 i masy brutto jednej uformowanej pj艂 z mi臋sem wieprzowym obliczonej przez zdaj膮cego w R.1.7 R.1.9 wysoko艣膰 utworzonej pj艂 z mi臋sem wieprzowym [m]- 1,75 lub inna wysoko艣膰 wynikaj膮ca z sumy 0,15 m i iloczynu maksymalnej liczby warstw pojemnik贸w z mi臋sem wieprzowym na palecie przyj臋tej przez zdaj膮cego w R.1.1 i 0,4 m (Wynik nale偶y zapisa膰 z dok艂adno艣ci膮 do dw贸ch miejsc po przecinku)
R.1.10 obj臋to艣膰 jednej utworzonej pj艂 z mi臋sem wieprzowym [m3]- 2,1 lub inna obj臋to艣膰 wynikaj膮ca z iloczynu 1,2 m2 i wysoko艣ci utworzonej pj艂 z mi臋sem wieprzowym obliczonej przez zdaj膮cego w R.1.9 (Wynik nale偶y zapisa膰 z dok艂adno艣ci膮 do jednego miejsca po przecinku)
R.2
Rezultat 2: Parametry 艂adunku nadanego do przewozu i wyb贸r zestawu drogowego do realizacji zlecenia
zapisano:
R.2.1 liczba pj艂 z mi臋sem drobiowym nadanych do przewozu [szt.]- dla Sklepu Firmowego WROC艁AW- 10 i dla Sklepu Firmowego KATOWICE- 6
R.2.2 liczba pj艂 z mi臋sem wieprzowym nadanych do przewozu [szt.]- dla Sklepu Firmowego WROC艁AW- 4 lub inna liczba wynikaj膮ca z iloczynu minimalnej liczby uformowanych pj艂 z mi臋sem wieprzowym obliczonej przez zdaj膮cego w R.1.5 i 0,4 i dla Sklepu Firmowego KATOWICE- 6 lub inna liczba wynikaj膮ca z iloczynu minimalnej liczby uformowanych pj艂 z mi臋sem wieprzowym obliczonej przez zdaj膮cego w R.1.5 i 0,6 R.2.3 liczba pj艂 z mi臋sami nadanych do przewozu [szt.]- 26 lub inna liczba wynikaj膮ca z sumy liczb pj艂 z mi臋sem drobiowym i mi臋sem wieprzowym nadanych do przewozu dla Sklepu Firmowego WROC艁AW i Sklepu Firmowego KATOWICE przyj臋tych przez zdaj膮cego w R.2.1 i obliczonych przez zdaj膮cego w R.2.2 R.2.4 masa brutto wszystkich pj艂 z mi臋sami nadanych do przewozu [kg]- 19 240 lub inna masa wynikaj膮ca z sumy 11 600 kg i masy brutto wszystkich utworzonych pj艂 z mi臋sem wieprzowym obliczonej przez zdaj膮cego w R.1.8 R.2.5 obj臋to艣膰 wszystkich pj艂 z mi臋sami nadanych do przewozu [m3]- 54,6 lub inna obj臋to艣膰 wynikaj膮ca z sumy 33,6 m3 i iloczynu minimalnej liczby uformowanych pj艂 z mi臋sem wieprzowym obliczonej przez zdaj膮cego w R.1.5 i obj臋to艣ci jednej utworzonej pj艂 z mi臋sem wieprzowym obliczonej przez zdaj膮cego w R.1.10 (Wynik nale偶y zapisa膰 z dok艂adno艣ci膮 do jednego miejsca po przecinku)
R.2.6 maksymalna liczba pj艂 mo偶liwych do umieszczenia w naczepie w jednej warstwie [szt.]- naczepa I- 18 i naczepa II- 26
R.2.7 maksymalna liczba warstw pj艂 w naczepie- naczepa I- 1 i naczepa II- 1
R.2.8 maksymalna liczba pj艂 mo偶liwych do umieszczenia w naczepie [szt.]- naczepa I- 18 lub inna liczba wynikaj膮ca z iloczynu maksymalnej liczby pj艂 mo偶liwych do umieszczenia w naczepie w jednej warstwie obliczonej przez zdaj膮cego w R.2.6 dla naczepy I i maksymalnej liczby warstw pj艂 w naczepie obliczonej przez zdaj膮cego w R.2.7 dla naczepy I
i maksymalna liczba pj艂 mo偶liwych do umieszczenia w naczepie [szt.]- naczepa II- 26 lub inna liczba wynikaj膮ca z iloczynu maksymalnej liczby pj艂 mo偶liwych do umieszczenia w naczepie w jednej warstwie obliczonej przez zdaj膮cego w R.2.6 dla naczepy II i maksymalnej liczby warstw pj艂 w naczepie obliczonej przez zdaj膮cego w R.2.7 dla naczepy II
R.2.9 wyb贸r zestawu drogowego ze wzgl臋du na mo偶liwo艣膰 przewozu ca艂ego 艂adunku jednym zestawem drogowym- ci膮gnik siod艂owy + naczepa II
R.2.10 wsp贸艂czynnik wykorzystania 艂adowno艣ci wybranej naczepy- 0,8 lub inny wsp贸艂czynnik wynikaj膮cy z ilorazu masy brutto wszystkich pj艂 z mi臋sami nadanych do przewozu obliczonej przez zdaj膮cego w R.2.4 i 艂adowno艣ci naczepy wybranej przez zdaj膮cego w R.2.9 (Wynik nale偶y zapisa膰 z dok艂adno艣ci膮 do jednego miejsca po przecinku)
R.3
........
........

POBIERZ ROZWI膭ZANIE ZADANIA


Arkusz jest przeznaczony dla zawod贸w:



INNE ROZWI膭ZANIA Z KWALIFIKACJI AU31